dina händer på mina varma lår

James Yuill – This Sweet Love

jag fantiserar
samlar ihop ögonblick
fast att jag bara skrapat på ytan
på dina kläder
inte längre än så

i mitt huvud
har vi gjort mycket mer
där lever vi
vi sitter inte på olika ställen
i samma stad
vi andas inte samma luft
i olika sängar

i mitt bröst
där ligger du och pyr
där tänder du en cigarett
direkt efter att du varit inne i mig
och jag frågar om jag får
smaka

bakom mina ögon
där sitter vi i samma bil
jag kör
och du
du har handen innanför
mitt lår

vi stannar någonstans på
vägen
för jag vill hitta nya ställen
på din karta
du ger mig ett annat sätt att vara
och jag älskar att se din hals
i alla ljus
i min säng
varsomhelst

Kommentarer
Postat av: Edvinmai

Enjoy your website very much. Good job!

2011-08-01 @ 10:08:10
URL: http://edvinmai.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0