trosor och cigaretter.

Pete Yorn – Strange Condition

och jag har saknat dig ibland
jag har önskat att du skulle ha skickat ett sms

mitt i natten
har jag velat vakna av ett
sms om att du är lite ensam, fast att du har sällskap

och jag har velat skicka ett sms
mitt i natten
när jag legat vaken, helt ensam

jag hade kanske sagt nej, det går inte alls
jag är för svag för dig, still
jag hade kanske sagt nej, jag kan inte nu
jag är för stark för att brytas ner igen, äntligen

men jag hade förmodligen skickat några siffror
och letat fram det finaste te jag har
jag hade nog tagit på mig de vackraste
trosor du någonsin sett

och jag hade alldeles säkert sprungit ner till hörnet
och köpt ett cigarettpaket att dela på
i natten,
med dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0