right now everything i want is wrong

Joseph Arthur – Honey And The Moon

jag är full av bergsborrning
en tsunami
en vind
som växer sig
starkare
varje sekund

överallt runt mig
ser jag öl
som vill bli druckna
cigaretter som väntar
i mitt fönster
de väntar på dig
på mig
och på allt
vi kan få

jag vet att det är fel
man önskar inte något
när man redan har
det kanske är girigt
att äta kakan
och fortfarande ha den i handen
men jag vill ha dig i min hand
jag vill trycka den mot mina
lår
lägga dina fingrar
runt min hals

och allt jag vill
är fel
men det känns som
en nyöppnad öl
som en sol som är på väg att
resa sig
som en ny tröja
full av möjligheter
full av liv
full av din
andedräkt
varm och behaglig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0